maandag 17 april 2017

Happy birthday knulletje:)!

Hiep hiep hoera! Mijn knullebeest is vandaag vier jaar geworden<3! Ons lieve hondje bedoel ik dus hè;). Wat was het een feest toen we hem destijds op gingen halen! Helemaal in Noord-Brabant. Samen met z'n vier broertjes en zusjes stond hij daar superblij te doen toen wij voor het eerst hun kennel binnenstapten, maar Rafa was absoluut de allerenergiekste, haha! Z'n staartje kwispelde zich wild, z'n hele lijfje schudde vrolijk mee, en dan die twinkelende oogjes van 'm! Werkelijk waar, zoiets liefs had ik nog nooit gezien! Ik was op slag verliefd, hihi. En zoals we van te voren al zeker wisten: Diezelfde dag nog ging hij met ons mee! Yes:)! De rest is geschiedenis<3...

Die eerste dag in het hoge noorden was erg leuk maar ook best een beetje spannend hoor<3...

 Gelukkig duurde het helemaal niet lang totdat hij dolblij was met z'n gekke nieuwe mensenbaasjes<3.

Mee op vakantie gaat hij ook altijd<3, zo gezellig! Hier een kiekje van z'n allereerste vakantie, in Duitsland, de Harz.

In z'n eerste weekjes bij ons was hij nog kleiner dan mijn konijntjes, echt heel schattig<3!

Een paar van z'n favorietste dingetjes: Ik, haha! Frank<3! Eten! Wandelen! Zand! Sneeuw! Zon!

En natuurlijk z'n allerbeste hondenmaatje, Mylo! Knul en humpel<3. (Mylo is het hondje van m'n zusje en haar gezin).

Mijn lieve knulletje! Stiekem is mijn elke dagelijkse dag een stuk leuker dankzij hem<3.

1 opmerking: