woensdag 22 maart 2017

Er is er één jarig:)!

Hoi allemaal,

Yes, drie jaar:)!!! Ik denk ik val maar meteen met de deur in huis want dat is hoe oud mijn blogje vandaag is geworden en zoals jullie weten vind ik het altijd leuk om daar eventjes stil bij te staan. Gewoon omdat er toch weer een jaar voorbij is gevlogen en niet alleen ik maar ook Semaja Rafu weer het één en ander heeft meegemaakt;).

Zo is het hier de laatste tijd een beetje rustig(er) bijvoorbeeld. Misschien was jullie dat al opgevallen? De reden daarvan is een levensoude hobby van me. Knutselen! DIY-en noemen ze dat tegenwoordig ook wel. In al mijn creatieve enthousiasme ben ik vorig jaar een extra blog begonnen. Een knutselblog dus zeg maar:). Miriam's knutselhoekje. En toen ik daar eenmaal mee bezig was bleven de nieuwe knutselideetjes maar komen en komen;)!

Zoals je vast kunt raden kreeg ik daardoor minder tijd om te schrijven. Ik fröbel(de) er flink op los maar knutselen met woorden doe (deed) ik ineens even veel minder. Opzich niet erg maar naar mate de maanden verstrijken voel ik mijn schrijfgemis stukje bij beetje ook steeds een tikkeltje groter groeien<3...

Dus waarschijnlijk zal ik ergens dit jaar eindelijk weer eens wat langere stukjes gaan schrijven en plaatsen:)! Hopelijk. Want de toekomst voorspellen kan ik natuurlijk niet;). Maar zin heb ik er wel in! En knutselen zal ik sowieso wat minder gaan doen. Want ik heb gemerkt dat dat vele creatief doen ook voor m'n (zieke) lijf regelmatig wat te veel en niet het allerbeste is. Hmmm... Grenzen bewaken. Nee zeggen. M'n lichaam zou het niet erg vinden als ik daar zo af en toe nog een boel sterker in word, haha.

Nou ja, verder heb ik eigenlijk niet zoveel nieuwtjes te vertellen. Over m'n blogjes dan. Over mezelf wel. Want ikzelf deelde een maandje geleden behoorlijk nieuws met jullie! Na bijna tien jaar ziek zijn kreeg ik m'n allereerste diagnose! De ziekte van Lyme. Een ellendige rotziekte, tenminste dat is het voor mij al die jaren geweest. En nu hoop ik daar het komende jaar (of zeg maar gerust de komende jaren) iets (of liever natuurlijk helemaal) van te herstellen.

Of dit echt gaat gebeuren is afwachten. De tijd zal het leren. Maar stiekem houd ik best een hoop rekening met een positieve verandering. Zo supergeweldig zou dat zijn:)! Al zal ik straks al een beetje meer kunnen dan dat ik nu kan... Ontzettend heerlijk lijkt me dat<3!

Maar dat is dus iets voor volgend jaar. Wie weet, misschien kan ik jullie daar tijdens Semaja's vierde verjaardag al meer over vertellen:).

Iets wat ik tot nu toe in ieder geval altijd als een hele grote zegen heb ervaren is dat ik al die afgelopen jaren gelukkig wel gezond genoeg ben gebleven om regelmatig te kunnen schrijven! Want dat blijft toch echt wel mijn allergrootste hobby. Uhm, tenminste dat denk ik dan, haha. Want knutselen komt toch ook best wel aardig bij nummer één liefhebberijen in de buurt hoor;).

Hoe dan ook, voor nu eerst tot ziens en iedereen een hele fijne rest van de dag toegewenst!

Met hoopvolle groetjes,
Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen