zondag 4 december 2016

~Flippo's, wierook en darts~

Een witte wonderwereld. Wandelen in de kou. Kerstdozen naar beneden halen. Sint knutsels maken. Supertof nieuws horen<3. Middagje (Sint)winkelen. Kerstfilmpjes kijken. Samen met F. in de keuken staan. Overheerlijke wraps eten. Sint cadeautjes inpakken. Enzovoort. Ja, ik beleefde de afgelopen week weer een paar vermakelijke en geweldige genietmomentje<3! En van sommige daarvan maakte ik een fotootje... Here they come!
 
Wie kent ze nog? Flippo's! Zo leuk, al die gezellige plaatjes<3! (Zoldervondst!)
 
Winter in onze tuin. Prachtig, al dat wit<3. We just love it!
 
M'n moeder nam een paar lekkere cadeautjes voor me mee, van de kerstmarkt in Duitsland. Wierook kegeltjes met de geuren Waldhonig en Lebkuchen. Niet om te eten dus, maar om te ruiken. Smells so good<3!
 
Yes, 't is blaadjesfeest<3! Want de vrieskou liet bijna in één klap alle blaadjes tegelijkertijd naar beneden vallen!
 
Onehundredandeighty!!! Haha. F. loves darten. En ik zit d'r soms, op een stoel, naast. (Loving the man who throws the darts;)). Nu moeten jullie niet denken dat hij dit dagelijks gooit hoor! Maar zo heel af en toe wel, en toevallig gisteren dus ook. Mijn topper<3!
 
Verder was ik redelijk vaak nog eventjes buiten deze week. Een beetje snuisteren in ons tuintje<3. Hazelnootjes zoeken...
 
En samen met m'n hondje speuren naar dat egeltje, die we een paar dagen geleden, eens op een avond, in het pikkedonker, in onze tuin tegenkwamen<3. Maar helaas, niet gevonden. Jammer! Waarschijnlijk ligt die al ergens, goed verstopt in een warm bladerholletje, lekker te snurken. Iets wat ik zelf trouwens ook zo ga doen;), haha. Welterusten alvast everyone!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen