zondag 27 november 2016

~Over zoldervondsten enzo...~

Heerlijk hè? Die kou, die de afgelopen tijd steeds vaker van zich laat voelen. Vooral ook omdat het zonnetje schijnbaar nog helemaal niet zat is van het vele schijnen! Als je het mij vraagt, een perfecte combi, zon en kou<3. Verder heb ik de afgelopen weken, naast het lekkere weer, ook weer van een heleboel andere dingetjes genoten! Zo zijn we momenteel bijvoorbeeld druk bezig met het opruimen van onze zolder. Not much fun, zal je misschien denken. Nou, wel wanneer je tijdens het opruimen allerlei leuke dingetjes van 'vroeger' tegenkomt hoor<3!

Zoals deze oude mobieltjes van mij. M'n allereerste mobieltje ooit kocht ik toen ik 16 jaar was, met antenne en al<3! Daarna volgden deze leukertjes maar ook die zijn inmiddels hopeloos ouderwets, naar het schijnt. Nu heb ik een echte smartphone, en toch blijf ik die toffe Winnie telefoon (ja, die is echt echt!) veel leuker vinden, haha.
 
 Deze kwam ik ook tegen. Een paar oude medailles. Ik ben bijna vergeten hoe het voelt... Maar ik kon het vroeger wel! Rennen<3. (En schaatsen, haha).
 
En oja, m'n djembé, die lag ook op zolder! Love the sound of a djembe drum<3! Maar ga de mijne nu toch verkopen... Ben er zelf namelijk nooit een ster in geweest en heb er, nu ik ziek ben, simpelweg geen kracht voor.
 
Uiltjes gespot in de tuin<3! Maar dat helaas alleen maar op m'n tas, haha. 'k Heb de uil, waarover ik jullie in mijn vorige vreugdevolle zondag vertelde, nooit gezien. Jammer!
 
Mmm, this is so delicious! Homemade granola<3. Echt een aanrader! Heel simpel om te maken maar wel ontzettend lekker!
 
 En een andere tip uit onze keuken zijn deze gevulde paprika's<3! Echt niet normaal ook, zo lekker, haha. Beetje rijst erbij serveren en smullen maar!
 
Rondom ons huis kan ik helaas niet zo vaak echt veel doen maar dit is me gelukt<3! Ik was in ieder geval tevree met het resultaat en Rafa volgens mij ook, haha! Oké, dit was foto nummer 7 alweer... Enjoy your week! And I'll see you all next time again:)!

3 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige blog! Heerlijk om te lezen. Fijne week daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Die tas vind ik tof; ben dol op uiltjes. Ad en ik willen straks een uilenuitnodiging voor onze bruiloft. tekst: oehoe, wij gaan trouwen ofzo. Zie het al helemaal voor me.

    BeantwoordenVerwijderen