zondag 6 november 2016

~Home is where the heart is~

Inmiddels zijn we, na negen weekjes camping, alweer twee weken thuis. Het leven in ons caravannetje was heerlijk<3! Echt wel. Maar ach, ook hier is het weer prima fijn om te zijn. Daar genoot ik van de bossen rondom ons, en hier geniet ik van onze gezellige tuin. Daar genoot ik van de simpele eenvoud, en hier geniet ik van de luxe van iets meer overvloed. Daar genoot ik van een boel dingetjes, maar hier gaat dat genieten gewoon door<3!
 
Zo lief, als m'n knullebeestje dit doet, haha<3! Met z'n kopje heen en weer als hij aandachtig luistert naar wat ik zeg.
 
Elke keer wanneer ik chili con carne maak word ik somehow blij van die paprikaatjes, haha. Reggae inside a bowl<3!
 
Oja, dat najaarszonnetje<3! Heb je 'm ook gevoeld? Superlekker!
 
Vooral op dit plekje in onze tuin kan ik daar volop van genieten<3!
 
Binnen dronk ik een heleboel theetjes<3. (Die 'autumn storm' van Pickwick is zooo yummy hè!)
 
En luisterde ik naar heerlijke muziek<3.
 
En buiten vond ik voor de allereerste keer (sinds wij hier wonen, wat inmiddels alweer 6 jaar is!) uilenballen in onze tuin. Yes<3! Uil zelf helaas nog niet gespot. Maar de wildcamera hangt en ik neem vaak even een kijkje, haha. Fijne week iedereen!
 
Vreugdevolle zondag

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kijkje in je leven, met die kleurige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige blog. Leum om mee te lezen van de kleine genietdingetjes.

    BeantwoordenVerwijderen