zondag 16 oktober 2016

~Mijn tweede week van oktober~

Weer zoveel dingetjes die ik in de afgelopen week heb mogen doen<3! En ook zoveel dingetjes niet, omdat ik daarvoor simpelweg de kracht en energie niet had... Soms best een beetje een confronterende combinatie. Maar toch zijn het enkel de dingetjes die ik wel heb beleefd die tellen! So here they come. At least a few of them<3.
 
Heb jij ze ook al gespot? De eerste paddenstoeltjes zijn weer uit de grond (boomstammetjes) gesprongen<3!
 
Mijn lief weet wel wat ik lekker vind, haha<3. Yummy! Guess which one was for me;).
 
Ons laatste weekje in deze mooie omgeving breekt aan<3... I'm gonna miss these awesome Drentsche trees!
 
Oeeh, check mijn nieuwe sjaal<3! Gekocht bij de C&A. Happy en blij mee:)!
 
Conclusie: Groentjes zijn goed voor je<3 en jezelf in de duim snijden is pijnlijk:(, hihi!
 
 Ik ben fan van films<3! En kijk er stiekem zo af en toe gewoon één in m'n eentje;).
 
'Hij zal u beschutten met Zijn vlerken, onder Zijn vleugels zult u de toevlucht nemen, Zijn trouw is een schild en een pantser. Psalmen 91:4<3'. Iedereen een hele fijne herfstige (vakantie)week toegewenst:)!

Vreugdevolle zondag

4 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien wat je allemaal zoal meemaakt. Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook een filmfan. Wat zou het leuk zijn eens samen te kijken. Wie weet...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wie weet idd;). Misschien ooit, zou tof zijn:)!

      Verwijderen