zondag 9 oktober 2016

~Een paar groene rotsachtige vakantiekiekjes~

Een paar maand geleden alweer had ik jullie mijn allereerste reisverslag 'beloofd'. Die heb ik inderdaad geschreven en hij is leuk geworden, vind ik, maar deels wel vreselijk informatief en lang ook vooral! Daar nog even een tijdje over nagedacht te hebben ben ik toch tot de conclusie gekomen dat ik 'm hier niet ga plaatsen. Vind het niet echt bij m'n blogje passen... Een paar fotootjes daarentegen wel<3! Dus omdat het daar, in Nationaal Park Boheems-Saksisch Zwitserland (TsjechiĆ« en Duitsland), zo ontzettend mooi was wil ik nu alsnog (beter laat dan nooit!) een paar leuke vakantiekiekjes met jullie delen. Enjoy<3!

Into the wild<3. Een combinatie van puur en natuur.
 
't Was daar zo anders mooi dan hier<3.
 
Je had er Tsjechische huisjes<3 om verliefd op te worden!
 
En zandsteengebergte<3 dat indrukwekkend een beetje interessant stond te doen.
 
En de allermooiste bossen<3! Mooier hadden wij ze in ieder geval nog niet eerder beleefd.
 
Ja, we hebben er een paar heerlijke wandelingen kunnen maken<3!
 
En hebben er een hoop gave nieuwe herinneringen gemaakt en vastgelegd. Super dankbaar en blij dat we dit avontuur samen mochten beleven<3. En wie weet tot ooit, jij machtig mooi stukje aarde. Je bent zeker weten de moeite waard!
 
Vreugdevolle zondag

2 opmerkingen:

  1. Mooie foto's. Leuk even om zo een stukje van je vakantie mee te mogen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Ik zou hier ook graag eens heen willen. Maar het is wel heel ver rijden.

    BeantwoordenVerwijderen