zondag 2 oktober 2016

~Beukennootjes, eikels en regen. Het is herfst!~

Hoe was jullie week? Ik hoop goed! Die van mij was fijn, ondanks een paar wat zwakkere dagen. Na een hele zware periode, twee maand terug, werd ik gezegend met een paar redelijke, voor mijn doen, goede weken. Waar ik enorm van heb genoten<3! Nu moet ik het blijkbaar even weer stellen met een iets mindere tijd... Maar alsnog werd ik blij van de dingen die ik wel kon doen en de dingen die ik daardoor mocht zien, horen en beleven! Toch nog een boel lichtpuntjes die mijn hartje vrolijk maakten<3. Kijk je met me mee naar een paar daarvan?
 
Ik at beukennootjes in de zon<3! De eersten zijn inmiddels alweer vanuit de (beuken)bomen naar beneden gevallen en ze smaken goed!
 
Dinsdagavond ging ik waxinelichtjes kijken! 't Was licht- en klankweek in m'n ouderlijk dorp en wij wilden (en konden gelukkig!) daar toch nog eventjes een klein beetje sfeer van proeven<3.
 
Voor iedereen die dit nog niet wist: I love knutselen<3! Op redelijk goede dagen spendeer ik daar dan ook regelmatig nog wel eens een uurtje of soms zelfs meerdere uurtjes aan. (Sinds kort deel ik mijn knutselderijtjes ook online! Wanneer je ook van DIY-en houdt vind je het misschien leuk om eens een kijkje te nemen op: www.miriamsknutselhoekje.blogspot.nl)
 
Vind het zo heerlijk dat we een groot deel van de herfst hier mogen beleven, op de camping, midden in de bossen van Drenthe<3. Ever seen such a huge acorn?
 
Elke wandeling hier is een genot<3! Ook als mijn lichaam niet al te sterk is en ik d'r maar heel even met ons hondje uit kan.
 
Spelletjes doen we hier ook graag! Nou ja, momenteel vooral één spelletje in het bijzonder, haha. Mens erger je niet<3. Deze plaatjes-versie maakte ik zelf en valt behoorlijk goed in de smaak. Help, we zijn verslaafd, hihi!
 
Ja, hier hebben wij stiekem toch wel een beetje naar verlangd... De wind en de regen buiten en wij, met een paar gezellige sfeerlichtjes, lekker knusjes binnen. 't Is nu echt herfst. And we just love it<3!
 
Vreugdevolle zondag

1 opmerking:

  1. Heerlijk dat jullie zolang van deze mooie omgeving kunnen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen