zondag 25 september 2016

~Een heerlijke zomerse herfstweek~

'k Heb even een tijdje na moeten denken over mijn zelfverzonnen vreugdevolle zondag maar weet nu eindelijk hoe ik die in ga vullen! Yes<3. Namelijk met leuke kiekjes! Omdat ik zo gek ben op foto's. Op foto's maken vooral. M'n cameraatje tover ik nogal wel eens tevoorschijn, en dan vooral om vervolgens dingetjes vast te leggen waarvan ik blij word! Happy things. Dus hier, bij deze, voor jullie, I'm presenting, voor de allereerste keer, mijn blije dingetjes van de afgelopen week<3!

Ik spotte een heleboel mooie herfstblaadjes op de grond maar vond deze toch wel extra bijzonder! JC<3.
 
'k Werd tussen alle dagelijkse dingetjes door ook nog eventjes blij toen ik m'n droomhuisje<3 weer eens tegenkwam op Pinterest! Totally love it.
 
Eenzaam en alleen (oké, naast twee hele kleine misvormde kneusjes van een appeltjes, hihi) hangt deze rode mooierd weelderig in onze voortuin te schitteren<3! Denk dattie net zo lekker smaakt als dattie eruit ziet.
 
Het is herfst! Maar ik liep zo'n beetje de hele week op m'n slippertjes hoor... Hoe heerlijk<3!
 
M'n zonnebril moest er af en toe zelfs bij op! Met deze zomerse ingrediënten bedacht ik spontaan een nieuw woord. 't Is herfstzomer<3, knipoog!
 
Gisteren was ik sterk genoeg om naar de verjaardag van m'n zwager te gaan. Fijntjes<3. Ik deed m'n zelfgemaakte armbandjes om.
 
En daarna vertrokken wij, saampjes met ons knullebeestje, weer richting de camping. We zijn hier aan het genieten van een geweldig naseizoen<3! Tot volgende week!
 
Vreugdevolle zondag

4 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige blog! En wat fijn dat je naar die verjaardag kon. Altijd genieten hè, als dat lukt!

    BeantwoordenVerwijderen