donderdag 25 augustus 2016

~Zon, warmte en een fijne dag!~


Ik denk dat ik niet de enige ben die vandaag met een slaperige glimlach uit bed stapte! Heel Nederland wachtte er al weken op. Het duurde best lang. Het leek niet meer te komen zelfs. Maar het kwam dan toch nog! Dit gigantisch lekkere weer.

Verrukkelijk was het! Ik bedoel, is het. En het blijft ook nog even zo als we de weersverwachtingen mogen geloven. Yes! Zal ik dit jaar dan toch voor het eerst sinds jaren weer buiten kunnen zitten met mijn verjaardag? Nog twee nachtjes slapen, oeeeeh, spannend, haha.

Ach, wat maakt het uit? Deze geweldige dag hebben we in ieder geval gekregen. En ik heb er het maximale uitgehaald! Voor mijn doen dan. Ons hondje niet. Die ging vandaag noodgedwongen voor het minimale. Liggen, drinken, liggen, eten, liggen, heel af en toe een beetje heen en weer sjokken en voor de rest vooral gewoon echt alleen maar niksen.

Totdat de avond begon te vallen. De warme temperaturen daalden wat en hier en daar vloog er een verfrissend koel briesje door Rafa's zwart-wit-bruine vacht. Denk ik dan. Want hij werd weer wat actiever. En begon weer zin te krijgen in dat wat hij elke dag zo supergraag doet.

Wandelen! En waar kan dat nou leuker dan in een Drents bos? Naaldbomen, heide en zandvlaktes! Wij zijn er dol op. Dus vanavond hebben we daar even weer met z'n allen volop van genoten. Ik had een heerlijke dag én een heerlijke avond! Zeker iets om heel dankbaar voor te zijn:).

Geloofd zij de Heere; dag aan dag overlaadt Hij ons. Die God is onze zaligheid.
Psalmen 68:20

Dankbare donderdag

1 opmerking: