zondag 20 maart 2016

~Zeven jaar geleden trouwde ik met de man van mijn dromen~

Zondag|20-03-2016|22:34

Zeven jaar geleden zijn F. en ik in de allereerste lente uurtjes van 2009 met elkaar getrouwd:). Nooit geweten hoor. Dat de winter nog maar net voorbij was toen wij daar die middag hand in hand dat kasteel binnenliepen om mekaar trouw te beloven. Totdat ik vandaag op het internet ineens een plaatje voorbij zag komen.

De lente is begonnen! Huh? Vandaag? En ik altijd maar denken dat de lente op de 21e begint? Google bracht uitkomst;). Soms wel dus. En soms niet. Zoals ook in 2009 niet. Want toen begon de lente ook op de 20e van maart. En dat heel nauwkeurig gezegd om 12:44 uur.

Grappig genoeg stond ik die dag dus op in de winter. Trok ik mijn trouwjurk aan in de winter. Zijn onze trouwfoto's gemaakt in de winter. Maar lieten we onze duiven vliegen in de lente. Sneden we onze trouwtaart aan in de lente. En werden we pas echt man en vrouw in de lente<3.

Nu snap ik waarom het toen zo zonnig was en koud tegelijkertijd;). De winter naderde zijn einde. De lente zat te popelen om te mogen ontspringen. En daarom lieten beide seizoenen flink van zich horen:). Ja, het weer was heerlijk die dag. Maar dat was slechts bijzaak.

Want wij gingen 'ja' zeggen tegen mekaar. 'Ja', in liefde en in trouw. 'Ja', in voor- en in tegenspoed. 'Ja', voor de rest van ons leven. En hetgeen dat me vandaag vooral zo ontzettend blij en dankbaar maakt; nog steeds de beste 'ja' die ik ooit heb uitgesproken<3.

Want de liefde is sterk als de dood, de hartstocht onstuitbaar als het graf. Haar vonken zijn vurige vonken, vlammen van de Heere. Vele wateren kunnen de liefde niet uitblussen en rivieren spoelen haar niet weg.
Hooglied 8:6&7

Een notitie

4 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd! Ik wens je vooral Gods aanwezigheid toe al jullie verder huwelijksdagen. Hij is en Hij zal komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd en geniet er maar van. Veel zegen toegewenst in je huwelijk. Ik zit nu in de herfst van mijn huwelijk, maar daar is het niet minder om.

    BeantwoordenVerwijderen