dinsdag 22 maart 2016

~Semaja Rafu twee jaar:)!~

Goedenavond beste blogbezoekers:),

De tijd vliegt. Wat betreft vele dingen en dingetjes maar ook wat betreft mijn blogje Semaja Rafu. Because today it's his second birthday!

En om dat te vieren ga ik jullie, bij dezen, vertellen dat het tijd is voor een fris nieuw briesje door mijn schrijfsels! Namelijk; meer eigenheid door middel van persoonlijkere berichtjes:).

Lijkt me erg leuk om te proberen/doen, maar ergens ook wel een beetje spannend... 't Is in ieder geval wel een uitdaging<3! Omdat ik tot nu toe weinig over mezelf heb geschreven. En toch kan ik de openhartigheid en kwetsbaarheid van andere bloggers altijd zo waarderen!

Dit laatste heeft me dan ook overtuigd. Het is tijd voor mij om dit ook te durven! En te tonen. Want nee, het leven is niet altijd één groot feest. Ook niet als je christen bent. Tegenslag is voor mij geen vreemde. En dapper en sterk ben ik ook zeker niet altijd. Bij lange na niet!

Maar gelukkig hoor ik wel bij een God Die nooit wankelt<3! Die áltijd sterk is en áltijd dapper. En Die nog zoveel heerlijke dingen meer is dan dat! Een God Die is als een rots. Een rots waarop wij mogen bouwen. Waarachter wij mogen schuilen. Waaraan wij ons vast mogen houden. Waarzonder wij in dit onvoorspelbare leven eigenlijk niet kunnen. En waarover ik graag aan jullie vertel!

Maar dat dus - vanaf nu - met iets meer vleugjes van mezelf:).

Yes, you figured it out, mijn schrijflust leeft nog;)! Bye.

Met hartelijke welterusten groetjes,
Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen