donderdag 31 december 2015

~2015 & 2016~

2015. Een onmisbaar jaar. En een heerlijk jaar. En een boeiend jaar. En een vermakelijk jaar. Maar vooral een onmisbaar jaar. Zoals eigenlijk elk jaar van mijn leven. Maar 2015 ook zeker. Want al vanaf het begin wist hij zich te vullen met waardevolle, bijzondere en leerzame momenten. Allemaal onmisbare gebeurtenissen. Waarvan ik er absoluut geen had willen missen. Was het dan allemaal alleen maar geweldig? Nee, dat niet. Maar de mooie dingen overtroffen verre de minder leuke dingen. 2015 was daarom top. En ik dank mijn God daarvoor. Want Hij was het Die voor mij zorgde en Hij is het Die ook in 2016 over mij zal waken<3.
 
Een oud & nieuw-gedachte

1 opmerking:

  1. Ik wens je net zo'n heerlijk en goed jaar toe als vorig jaar, met weer veel mooie momenten, zodat je wederom de zware moment aan kunt.

    BeantwoordenVerwijderen