zaterdag 21 november 2015

~Nog eventjes eruit~

Een zwarte wolk. In een donkere lucht. Best een gek gezicht. En ik kon er maar één ontdekken.

Een halve maan. Maar nog steeds net zo mooi. Als een volle. Of als een nieuwe.

En duizenden sterren. Zelfs meer dan dat. Nee, tellen deed ik ze niet. Want het schijnt; ze zijn ontelbaar.

Maar de moeite nam ik wel. Om eventjes omhoog te kijken. Toen ik vanavond. In de schaduwen van lantaarns. Nog eventjes naar voren liep.

Nog eventjes eruit. Omdat ons hondje nu eenmaal nog eventjes z'n ding moest doen;).

En terwijl hij z'n ding deed. En hier en daar snuffelde. Genoot ik van de stilte. En van de wonderen daarboven<3.

Een krabbel

1 opmerking:

  1. Ik moest tijdens het lezen van enkele artikeltjes uit je blog aan het volgende gedichtje: "Pittig"
    hier is de link: Dichten bij het leven.: Pittig http://wimpouwelse.blogspot.com/2015/10/pittig.html?spref=tw

    BeantwoordenVerwijderen