dinsdag 7 juli 2015

~Ik hou van verrassende momentjes~

 
Ik vind het heerlijk en verfrissend dat het leven ons toch elke keer weer verrassende momentjes schenkt. Want soms sta je even stil omdat je iets ziet wat je nog nooit eerder hebt gezien. Je kijkt ernaar en verbaasd je erover dat je nog steeds bijna elke dag nieuwe dingen leert. Het kunnen grote dingen zijn maar ook hele kleine dingetjes. Zoals hetgeen dat je hier ziet, op deze foto. Ik liep gisteren in onze tuin en voor heel even dacht ik twee berkentakjes te signaleren maar al snel realiseerde ik mij dat takjes niet zomaar aan een hangend blad blijven plakken;). Dus toen ik het raadselachtige van dichtbij bekeek zag ik al snel dat het twee vlinders waren. Gecamoufleerd als takjes. Grappig. Na even in mijn natuurgids te hebben gebladerd; het zijn Wapendragers. Geniale beestjes:).

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen