zondag 12 juli 2015

~Lieve Snoes, ik zal je missen...~

 
De dag dat je bij ons kwam zal ik nooit vergeten. Zo schattig en klein<3. Een lieve lieverdje was je! En Snoesje werd jouw naam. Eerst wat bangig en verlegen keek je voorzichtig om je heen. Maar al snel voelde jij je fijn en volop genieten deed je vanaf toen:)! Helaas kwam vandaag een einde aan al jouw plezier:(... Maar wanneer ik aan je denk zal ik denken aan de avonturen die je met je vriendjes beleefde. Aan je gesnoep van het verse gras en de lekkere blaadjes die jij het allerliefste at. En aan je zachte witte vacht waar je graag, door een paar vriendelijke mensenhanden, even lekker in werd gekriebeld; omdat je heel relaxed was en omdat je wel van gezelschap hield. Ja, ik zal met een glimlach aan jou terugdenken! Maar niet aan deze vervelende laatste dag:(. Rust nu maar zacht, lieve Snoes. Ik heb van je genoten. En ik ga je zeker missen!

1 opmerking:

  1. Ah, jammer dat ze er niet meer is. We een leuke foto en herinneringen om te koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen