zondag 29 maart 2015

~Ik ben dol op de zonnebloem~

 
Misschien is het omdat hij lijkt op een grote fonkelende ster. Of op een zacht kussentje waar je zo heerlijk je hoofd in zou kunnen laten rusten. Misschien is het de prachtige schoonheid die om hem heen hangt. Of misschien zijn het de zoemende bijtjes die daar weer op af komen. Misschien is het zijn reusachtige uitstraling, de vrolijkheid die hij in mij losmaakt of misschien zijn het toch zijn schitterende kleuren. Ik weet het niet. Maar de zonnebloem is mijn lievelingsbloem:)!

2 opmerkingen:

  1. Ooit hoorde ik een preek die begon met de opmerking dat zonnebloemen altijd naar het licht gericht zijn en met de zon meedraaien. Misschien is dát het. Ik vind ze ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kan het ook nog wel eens zijn:)! Het is iig een heel mooi feit om des te meer van die bloemen te houden!

    BeantwoordenVerwijderen