zondag 22 maart 2015

~Hiep hiep hoera:)!~

Beste blogbezoekertjes:),

Hieperdepiep hoera! Vandaag bestaat mijn blog één jaar<3!

Het is alweer een jaar geleden dat ik enthousiast met Semaja Rafu ben begonnen en nog steeds schrijf ik bijna elke dag met veel plezier hele korte en soms iets langere, hopelijk boeiende, stukjes voor jullie.

Heel eerlijk gezegd wist ik destijds niet hoe vaak ik hier een berichtje wilde gaan plaatsen... Maar wel wist ik dat ik graag wilde schrijven over de dingen die het dichtst bij mijn hart liggen! Over dingen die mij (diep) ontroeren en over dingen die mij eigenlijk constant weer (meeslepend) fascineren. Dus over geloof. Over strijd en pijn. Maar ook over dingetjes zoals vergeving, groei, hoop, schoonheid en bloei. En over dankbaarheid en liefde<3. En zo heel af en toe ook over de soms chaotische, intense of heerlijke gevoelens die ik daarbij kan voelen.

En dat vooral in de hoop dat jullie daarin een stukje herkenning mogen vinden. Dat jullie daardoor geraakt mogen worden. Of dat jullie daaruit heel misschien zelfs inspiratie of bemoediging mogen putten!

Of dit gelukt is weet ik niet. Wel weet ik dat ik het komende jaar wederom ga schrijven! Gewoon omdat ik dol ben op schrijven. Verhalend vertellen, knutselen met woorden:). Het is voor mij een manier om mijn emoties een plekje te geven. Een manier om mezelf te uiten. Maar ook een manier om mijn kijk op het leven met jullie te delen.

En daarom zie ik er opnieuw naar uit dat jullie ook dit jaar op mijn blog terecht zullen komen en mijn stukjes zullen gaan lezen! Yes:)!

Happy to see you here dus take your time en kijk rustig op mijn blogje rond!

Met ietwat serieuze groetjes,

Miriam

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen